FOTBALOVÁ AKADEMIE

FC BANÍK OSTRAVA

Projekt je spolufinancován
statutárním městem

Tréninkový plán

ČERVENEC / SRPEN2019

Sledujte pravidelně web. !!! Změny termínů TJ možné !!!

Zahájení nové sezóny !!!

PO 22.7.2019 - 15.30 - 17.00 - ZŠ Šoupala

ST 24.7.2019 - 15.30 - 17.00 - ZŠ Šoupala

PÁ 26.7.2019 - 15.30 - 17.00 - ZŠ Šoupala 


PO 29.7.2019 - 15.30 - 17.00 - ZŠ Šoupala

ST 31.7.2019 - 15.30 - 17.00 - ZŠ Šoupala

PÁ   2.8.2019 - 15.30 - 17.00 - ZŠ Šoupala 

SO  3.8.2019 - PU FCB : MŠK Žilina


PO 5.8.2019 - 15.30 - 17.00 - ZŠ Šoupala

ST 7.8.2019 - 15.30 - 17.00 - ZŠ Šoupala

PÁ 9.8.2019 - 15.30 - 17.00 - ZŠ Šoupala 

SO 11.8.2019 - PU


PO 12.8.2019 - 15.30 - 17.00 - ZŠ Šoupala

ST 14.8.2019 - 15.30 - 17.00 - ZŠ Šoupala

PÁ 16.8.2019 - 15.30 - 17.00 - ZŠ Šoupala

SO 17.8.2019 - PU


______________________________________________________________________

DENNÍ PROTAHOVÁNÍ DOMA s kontrolou rodičů !!!

Proč?   

Zkrácený sval nepracuje na 100% a ty určitě nechceš být neobratný, pomalý a slabý!  

Nebo ano?   Odpověz si sám!!! 


Strečink po tréninku 

Zde záleží na typu tréninku a jeho intenzitě. Obecně lze říci, že tělo se nachází po cvičení v ideálním stavu pro strečink.

Je dostatečně zahřáté, celý systém se nastavuje na zklidnění a relaxaci, včetně psychiky. Je dobré dávat pozor na cvičení

v mokrých věcech, těsném oblečení apod. Je lepší se převléci do suchého nebo osprchovat se (optimálně teplou vodou) a

vzít si volnější oděv, být naboso. Mezitím se tělo ještě více uklidní, zpomalí se dech i srdeční činnost. Přitom svaly zůstanou

dostatečně prokrvené a proteplené pro bezpečné protahování.Při velmi intenzivním tréninku, zvláště při posilování, není

následující strečink, ve svém typickém pojetí – tj. zvyšování kloubního rozsahu, příliš žádoucí. Svaly jsou totiž energeticky

vyčerpány, jsou oteklé, narušené, zvýšeně dráždivé. Pokud po nich budeme ještě chtít, aby se protahovaly, povede to spíše

k jejich dalšímu poškozování a účinek strečinku bude nulový. Svaly v této chvíli potřebují odpočinek, dobré zásobení kyslíkem

a živinami, zlepšit odvod odpadních látek. Takže nějaká lehoučká masáž, šetrná vířivka či relaxační koupel jim prospěje

daleko více. Strečink je vhodné provádět až po odeznění napětí či bolesti svalů.

Do té doby je lepší nějaká lehká svalová aktivita, která napomůže rychlejší regeneraci (lehký běh, kolo, plavání).


__________________________________________________________________

PS: Nejdříve se tě budou ptát, proč trénuješ navíc a proč to děláš ?

       budeš nejlepší, budou se tě ptát, jak jsi to udělal ? !!! 




  • Brankářská škola
  • Školička
  • Abeceda